Saturday, February 28, 2009

TAG BY Daniel Dak Temok

1. Do you think you're hot?
hahahahha.....hot ek??? xlah hot mane memandangkan ade org lagi HIT dari aku...ape2 pun org yg pepandai nak tag vagai nie lagi hot dari aku...pasaran dier sgt2 lah meluas sampai negger pun suka...wakakakak mr Kel pun jgn ckp...semua berebut kat Org yg tag aku nie....

2. Upload your favourite picture of you.


3. Why do you like that picture?
hahahha...same dgn dak jal....sepanjang idup 24 tahun nie 1st time jumpe...then bile dah jumpe sekali terus jumpe byk kali......dua2 DIVA nie mmg aku suke2 sgt...ziana mase jumpe kat Pakli Kopitiam,sggup nie tggu lama depan Pakli semata2 nak bergambar dgn ziana...Ning plak jumpe mase tgk 1st week OIAM...ya allah tgn dier mcm tgn jantan...besar..wakkaka.

4.When was the last time you ate pizza?
ermmm bosan aku makan pizza,....wkakakakakak...xigt lah biler....

5. The last song you listened to?
lagu dlam blog apis kesygan dak boyam.....lagu ape ntah...tapi sedap gak....wakakakka...
seronok tgk ade org tuh tgh diambang percintaan...wkakakakka...have fun yah....

6. What are you doing right now beside this?
ermmm dok garu ketiak aku....gatal...bulu2 baru nak kuar lepas shave arituh...wkakakakak...

7. Five people you tag

Who is number 1?
Hafizzuan.sbb aku nak ko wat...saje..wkakakakakak al maklum lah tgh tanam anggur...so ko ade mase nak buat..wakkakaka

say something about number 2?
AMIR- ko kan suka lahar aku kan....so ko wat lah...leh aku gelak2 tgk ko nyer posting ...wakakkaka
How about number 3?
MyPrecious...-nie junior aku mase kat uitm melaka,....eh betul ker...tq sudi jadi follower...hamek ko wat Tag nie....
Who is number 4?
Shahrir....sbb dier nie pun tanam anggur mcm hapiz gak...so buat jgn xbuat......hahahahha

number 5?

Apis kesyg dak boyam...wakakakkaka...dak nie fren of mine yg lama dah kenal..wakkakaka...kantoi dgn dak boyam....ape2 pun dak boyam semoga berbahagia dgn sidia...to apis....hang jgn xbuek Tag den nie....pepandai suh buat Tag kat den kan...padan muka ekau..

ermmm dak jal kate aku paling kak nam??? very the....igt aku ape??? hahahahhaa...
ko nak berlagak mcm malaikat??? tidakkkkk...yg ko ade YANG ADOOO je...wakkakakaka....
yg kwn2 rapat yg lain aku xtag sbb jal dah tag kowang....so xyah lah tag lagi kan...wkakakakakak

2 comments:

Nazmir said...

no.2; amir? adakah iteww aku? heh! aku tak suke lahar kan ko tau! aku selalu memberikan nasihat, bimbing ko ke arah jalan menuju syurga. haha. propa tak? tp aku maseh suci ok! tibe2.

FENDY NOAH said...

wakakakak....buek tag aku tuh...wkkakaka