Saturday, February 28, 2009

TAG BY Apis Kesygan dak Boyam

1. Mudah didampingi *ermmm.....har lah sbb aku ramai kwn2.....pergi satu seploh mari....mari2 berkwn dgn aku....best tau kwn dgn aku...setiap masa akan di lahar......sape sakit telinga n hati silalah tutup telinga anda n tikam lah dada biaq mati...wakkakaka (sadis ke aku nie)

2. Teringin untuk hidup dalam Kesenangan hasil dari titik peluh sendiri *mesti lah...xkan nak mintak di speedo....tapi kalu nak ok jerk...wakakkakaka.....aku nak beli umah banglo kat tanah lot,then nak ade kete at least Jazz or Swiff,acc dlm bank ade juta2...tapi boleh ker??? Boleh nyer....

3.Suka pada kedamaian...Lokasi kegemaran-semua tempat yg ade manusia n budaya....sbb aku suka sesuatu yg ade budaya....di situlah aku dapat kedamaian....(dgr lagu CT-kedamaiaan)

4.sangat2 mementingkan kebersihan.* xjugak....tapi aku bukan lah pengotor nak mampos....bagi aku kalu aku terlalu bersih susah gak aku nak menyelami budaya org...

5.Love Fashion..*suka but xlah fashionable sgt...just pakai ape yg mampu n menarik....

6.Pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam * sgt2 tajam ye..suka memerhati dan mengkaji seseorang tanpa disedari sesiapa....ha nie same dgn org yg pandai2 tag aku nie...

7.Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi * yup..sgt2 memerlukan perhatian. xsuka merajuk ,tp kalau merajuk,nak senang pujuk*nie pun same dgn org yg taq aku...wakakakka tapi aku xperlu coklat bagai...hanya perhatian je dah cukup...memandangkan aku nie lonely xdak lover so aku je lah mencintai diri sendiri...

8.Teringin utk hidup dan berjaya dalam hidup disamping yang tersayang. menjaga dan bersamanya tika susah sampailah senang* nie sape2 pun nak...ade ke org xnak??? tu namenyer bodo ....biol....

9.Suka dengan hiasan rumahtangga *suka tapi aku xreti nak buat2 tu semua...nnti umah banglo aku tuh aku upah designer buatkan...memandangkan org yg dah tag aku nie dah ade lakaran rumah dier aku nak pinjam wat rujukan...wakkakakaka
10.Gila photography dan amat2 berharap dapat bukak Studio and Office sendiri.
=aku minat gak photography...tapi apekan daya belajar bidang berbeza...just nak beragan2 leh ar...wakakkaka....nak beli kamera SLR.....


eh betul ker aku buat TAG nie....xfaham aku...Apiz dak Boo nyer kesygan yg suh aku buat...pandai2 je suh buat.....

No comments: