Saturday, February 28, 2009

OIAM3 - 2nd Week

Esther yg Biase2

Persembahan Amylea lepas dapat Imunity

ME n dak Tenit

DAK2 BIOL (RAFEQ,CHIP,IJA,FARAH,ZIE

MR FENDY n RIZUALIEZA(rizu?)wakakakka

Smlm....gie tgk lagi OIAM...kali nie xmewakili mane2 family peserta yg bertanding...kami duduk di barisan hadapan jugak,tapi dok di bahagian Media n Press....aku walaupun xsihat...dgn demamnyer,gie gak ar..geygeh nie sbb kwn dah ajak kan..xkan nak gie...aku kalu bleh xnak family aku tau yg aku gie OIAM this week sbb my UMIE dah pesan suh rest tapi nak wat camner umie..anak umie nie kan xreti dok diam...reti ker? dok diam waktu tido je lah tuh pun tido mak aih ganas ....wakakakka....

Ok back to OIAM 2nd week....This week xbanyak keajaiban berlaku...xde kowt...the overall persembahan kali nie boleh lah dianggap biase2 je...terutama Aweera,Nine n Han....Aweera bagi aku mmg sore dier best,ensem n ade bakat yg boom...tapi mlm smlm persembahan dier too much lah...dari vokal dier dgr terlalu banyak sgt nak tunjuk kemampuan dier capai high note tapi sakit telinga je dgr...pecah2 lak tuh....lek ar bro...lu hebat tapi kalu dah too much geli lah nak dgr....Nine plak...ermm entah lah sore sedap cuma ensem lagi,tapi nape makin xbest je sore kau??? starting dah mcm ape2 ntah...xkan nak harap muka ensem jerk bang...then Han....ermmm last week aku suke giler kat minah nie..sbb dier nanyi lagu Menjaga hati dgn baik sekali...samapi tangkap cintan ar dgn hang..tapi la nie....apo dah jadik???? getaran jiwa yg xmenggetarkan jiwa ku...(motiff feeling kat fukeh nieh) wakakakkaka...kalu tambah lenggok best kowt....

Ermmm persembahan yg lain2 tuh biase2 jerk...mcm amylea yg dapat imunity pun sbnrnyer persembahan yg dah biase dier buat...wakakakakka...lagi satu biler dah duk dgn media nie...tau x? ade satu wartawan dari satu majalah terkenal nie,punyanyer lah wat perangai annoying...igt dier bagus sgt ker?? eii geli lah...dah lah temuk beragan diva...wakakakka...kalu xnak bising2 xyah dtg konsert...biol...
wokeh tuh jerk nak ckp....this week aku gie dgn Farah,Ija,Rafeq,Chip n ZIE dak Tenit...wakakakakkaka....Apai xdapat itut sbb dier ade test today(sabtu) wakakakkaka...padan muka hang...k sampai sini jerk ek...salam....

1 comment:

Anonymous said...

nape la aku tak masok. kalo masok mesti menang. sore mek sedap! haha. perasan!