Monday, February 9, 2009

February=Love Month

CINTA org lahir bulan April
- Individu yang amat sukar untuk jatuh cinta.= aku mmg sukar jatuh cinta tapi senang menyintai org
- Selalu memendam perasaan terhadap individu yang dicintai.=mmg aku selalu pendam rasa cinta nie...akhirnya biler org tuh dah ade org lain aku melepas....
- Sukar dan malu dalam meluahkan isi hati.=of kos aku mmg pemalu bile bab luahkan rasa cinta
- Sentiasa ingin diberi perhatian.= dlm lubuk hati yes aku mmg suka nak diberi perhatian oleh kekasih...tapi aku kena faham dgn dirinya xselalu leh bagi perhatian...
- Amat cemburu dalam perhubungan.= cemburu tuh tanda sygkan....kalu terlalu cemburu mean kite tertalu syg lah kan...am i rite?
- Kesetiaan teguh terhadap pasangannya.=aku sgt setia org nyer....
- Emosi cepat terusik dan mudah terluka.= biase lah tuh....
- Sentiasa menjaga hati pasangan dan pandai memujuk.=aku mmg sgt menjaga hati org terutama kwn n family..klau dah name kekasih xkan nak buat dier sakit hati kan...
- Romantik dan terlalu romantik.=romentik ek? wakakakaka
- Sukar melupakan pasangan walaupun dilukai.= yup samapi skrg aku syg dgn ex kapel aku....
- Sukar berlaku curang dan amat menyayangi pasangan.=of kos....

so moral of the story aku nie pencinta yg setia n baik..wkakaka(promote nieh)
wakakakakkakaka

actually aku nak kenal seseorg nie dgn lebey rapat...tapi bad news aku dapat tadikk....dier dah ade org lain...wkakakakaka...xpelah aku bukan utk dier n dier maybe bukan utk aku...
ade sorang nie lagik hampeh...jumpe aku just utk gembira2 je...kalu x jgn harap...aku benci ar org2 mcm nieh....

No comments: